Nipsun nöpötykset

Elämää minimaailmassa - Living in Miniature World

Nopea päivitys mummon mökistä - A Quick Update About Granny's Cottage

Mökki on saanut ikkunanpuitteita ja kattolistoja. Vielä pari juttua huomenna ja mökki on valmis! :)

The cottage has got some window frames and roof trims. Just couple things tomorrow and it's ready! :)




Ja pakko kai mainita, että ostin TAAS uuden projektin... :D Tässäpä se on.

And I think I have to mention that I bought YET another project... :D Here it is.


Ai niin ja muistakaa käydä arvaamassa kattopäreiden määrä edellisestä postauksesta!!

Oh and remember to guess the amount of the roof shingles from my last post!!

2 comments:

The cottage looks amazing. I also like your new project.
Bye, Faby

 

Kylläpä näyttää hienolta tämä mummon mökki.

 

Lähetä kommentti